Rabu, 24 Jun 2009

Tips tampil cantik dengan Tudung




Dipetik dari majalah dan di olah dengan ayat siti sendiri (-__-)


1. Pakai tudung yg kontra dgan baju. Baju dan tudung x menarik dipakai sedondon
2. Warna2 tudung yg pastel dan lembut bersesuaian dengan kulit.
3. Jangan tutup bahagian bahu dengan tudung, kerana badan akan Nampak lebih besar.
4. Bleh simpan satu atau dua helai tudung dlm kereta, jika tiba2 dijemput ke majlis, tidak perlu pulang ke rumah utk bersiap. Sebaliknya tukar sja tudung dan cara ikatannya berbeza bersama kerongsang berkilau.
5. Tudung bercorak sesuai digayakan dgn fabric kosong, begitu juga sebaliknya .

haha :P tapi kadang-kadang tu bedal je tudung yg ada (--")

8 ulasan:

[Q.e.M.a] berkata...

tips yg bguna~
tenx ^_^

budak kampung online berkata...

KOOL.. LEBIH SUKA YANG HARMONY.. BILA TERLALU KONTRAS NANTI TAK MATCH.. YA KA..

KhairiL's berkata...

hoho, nice tip
tp x dpt nk amalkan

hahaha

SweetieBumble berkata...

haii..

hit me back.. :p

ain fathihah berkata...

masalah diri :

sangat malas tiap2 kali terpaksa seterika tudung...aduhhh

DilOt berkata...

en kerel kalau nak amalkan..mcm mane ye...kehkehkeh...

Ivy Metaga berkata...

siti mmg nampak manis bertudung..=)

Siti berkata...

Siti-Qema : you are most welcome dear :)

Siti-Bdk KG. Online : betul la , contra sangat pun x kena jugak :P

Siti-Khairil's : haha jgn amalkan ye khairils'S (--") bleh share dgn gf nanti.

Siti-SweetieBumble : hahaha.. cam kenal je :)

Siti-Ain fathihah :uish.. nk nampak cantik punye pasal :P. kalau x habis renyuk

siti-Dilot : hehe ayok...

siti-ivy Metaga : thanx dear, ni yg syg lebih ni (-__-)