Rabu, 5 Ogos 2009

Pelajar UiTM bertopeng ke kelas



Hari ni pihak UiTm telah mengedarkan 3000 mask secara percuma kepada pelajar dan kakitangan. Terbukti H1N1 membari kesan yg sangat hebat pada semua warga. Beberapa orang pelajar sudah disahkan positive H1N1 dan ramai menjadi suspect, dalam masa yg sama salah seorang pelajar perempuan telah berada dalam keadaan kritikal dan nazak. Beliau sudah koma 2 hari lepas, dan mengalamai masalah paru-paru ketika ini. Rakan-rakan dan pensyarah beliau sudah dikurantin di rumah masing2.


Hehe skema siket ari ni…. Huhu sangat dasat la benda ni semoga kita semua selamat… amin

5 ulasan:

VirginBitter berkata...

oh ye ke..takut la pula..uitm shah alam xde pun..nampak la 2 org je pg ni pakai...best gak topeng tu..

rizz berkata...

kai topeng2 =p

criestz berkata...

uitm mane??
terok je korg da jd alien da kn kn =P

ish3 tatau nk ckp pape da..

Siti berkata...

Siti-VirginBitter: UiTm Segamat Johor, kat sini dah pakai topeng beramai2.. haha

Siti-Rizz: aah , susah gak nk bernafas ni, cm lemas

Siti-Criestz: Segamat, hehe terpaksa la. Langkah2 pencegahan..(--")

Ben berkata...

macam ninja