Sabtu, 5 September 2009

Ape yg Penting? Kerjasama



Kerjasama sangat lah penting dalam kehidupan kte seharian. Lagi-lagi kte hidup bermasyarakat ,bila satiap individu menjalankan tanggungjawap masing-masing barulah kehidupan kita akan seimbang dan dapat hidup dlm harmoni.


contohnye kalau duduk dirumah sewa bersama rakan-rakan. kte kena la sama2 memastikan rumah bersih untuk keselesaan bersama.

kadang-kadang benda kecil pun akan besar maknanya, cthnye bila kte tlg bersihkan sink yg kte guna sama2 tu. its mean a lot walau nampak kecik je... cth lain kalau dah nampak sampah dah penuh, x salah kte tlg buangkan. dapat pahala , kawan2 kte pun makin sayang kat kte. betul x?

siti xde niat ape2, sekadar renungan bersama, kawan-kawan pernah terfikir tak ?


moral of the story : Bak kata wonderpet bila ada kerjasama sume pun jadi mudah.. (-__-) hehe...



3 ulasan:

MARiZA berkata...

erm betul sgt tu.
*tiba2 confident*

kiyozzz berkata...

mcm ad maksud tersirat je...
hehehe..
KERJASAMA

Siti berkata...

Siti-Mariza : time kasih la kerana menyokong , haha

Siti-Kiyozzz: alamak terkantoi pulak hehe