Khamis, 10 September 2009

Buka Puasa

hari berbuka puasa bersama-sama di luar....


My lovely Housemate...
Thanx Labu tlg amikkan gamba kteowg ni :)

dari kiri shena, siti dan nisa



x sabar nk berbuka la tu...kan kan kan (--_)


okey ni tuk pasangan2 sahaja...









sempat bergamba.. (--") mesti la dtg awl kan haha.. exited ker?

4 ulasan:

farish sinclair berkata...

meriah buke poser~~

Ivy Metaga berkata...

mmg meriah..=)

Nadiah Effendy berkata...

salam n selamat berpuasa.

pets adoption tu mksudnya kita ambil pets tu untuk dibela. konsepnya sama mcm kita beli pets, tp kalau adopt ni kebiasaannya tiada charge. kalau ada selalunya adopt kucing + anjing, kena charge sedikit (kalau ada charge utk byr vet, accesories dll), tp murahlah kalau banding dgn harga beli pets di pet shop.

jarang org bg adopt lpas tu kena pulangkan balik. org bg adopt sbb dh tak mampu nk jaga, tiada masa, atau rescuer yg jmpa pets di mana2. mmg kalau kita dah adopt tu dh jdi tnggungjawab kita utk bela dia smpai bila2.

semoga ini membantu.

p.s. siti nk adopt apa?

Siti berkata...

Siti Farish& Ivy : haha mmg meriah bergambar yuhuu.. hehe :P

Siti-nadia : thanx Nadia for ur explaination, bru siti faham sekarang. Sbb siti selalu tgok kat pet online...adopt bkn sales.. hehe