Ahad, 6 September 2009

Psiko gile Budak nih..


cerita ni pasal perempuan ni...ada anak 2 orang lepas tu yg ke3 gugur( jessica), emak dia ni pun sedih la, dia rasa mcm nk bg kasih syg pd owg yg memerlukan,then dia pun amik la anak angkat. Bermula la dari situ dia amik anak angkat yg pelik ni , budak ni unexpected tau..... haha kalau siti cte sume da xbest la kan.. mmg geram la tgok budak ni , lepas dah habis cerita anda akan rasa nk tumbuk2, sekeh2 je dia ni .
rasa cte ni meninggalkan kesan la, sampai 2-3 kali review kat pale otak fikirkannye...

4 ulasan:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

conclusion nye bez xcite ni darl??rase cm interested lak nk tgk...

mizz saifa berkata...

cerita seram ke?? nanti nak tgk la.. dgr kamuu cerita cam best jerk..

Siti berkata...

Siti-Lyaa: cte ni memberi kesan la, bila dah endding tu bru tau kenape mcm tu. Not bad la lyaa..

siti-mizz saifa : budak ni unexpected tau, x bleh nk bc fikiran die.. haha tp mmg xbleh blah la die ni :P

farish sinclair berkata...

hrus tgok nihh