Sabtu, 8 Mei 2010

Furry Vengeance



Dan Sanders (watak utama) Diberi tugas untuk bangunkan hutan, tapi yang malangnye binatang-binatang dekat hutan tersebut menentang .. hehe serius kiut je binatnag2 ni. Cerita ni sesuai ditonton kalau nk gelak-gelak dan tak payah fikir berat-berat. you just sit there and enjoy the movie..


Siti jumpe bestfren siti yang dah tahun akhir kat Shah Alam..
just makan-makan, tengok movie,window shopping, dan bertukar-tukar cerita. Dan sebelum pulang sempat singgah kat jakel beli baju lagi (-__-)

2 ulasan:

Fhad berkata...

best ke cite furry tu? klakar ek?

Siti berkata...

boleh tahan.. kalau nk gelak2 best la tgok cite ni.