Ahad, 27 Oktober 2019

Fahim Talent Show

Salam Hujung Minggu buat sahabat semua , Semalam ialah hari graduation  sekolah Fahim dia Shah Alam. Seperti Biasa mak bapak mesti exited lebih bila bab anak-anak ni kita datang antara yang terawal untuk dapat seat kat depan .

Fahim buat persembahan tarian Jay Ho , anak buat persembahan mak-mak yang exited lebih kan . Anyway we are really proud of you Fahim. Mama Selalu doakan Fahim jadi anak yang Soleh, hamba Allah yang taat , Billionaire Beriman yang Dermawan, memberi kebaikan pada ramai orang InsyAallah berjaya dalam hidup diakhirat dan didunia.


Me with my hensem Fahim

Really salute to all the teacher out there, they really makhluk Allah yang sangat bersabar di muka bumi ni .  Siapa yang ada anak dan pernah attend this kind of programs mesti tau macam mana kabut nya keadaan atas pentas masa ni .Mari kita doakan yang baik-baik untuk semua cikgu-cikgu yang mengajar anak kita dan anak-anak di dunia ni .

Kami singgah di I-City Mall, dapat la bawak Fahim ke pamiran keselamatan Jalan Raya . He so excited bila dapat bawak kereta ni sampai nangis tak nak balik .

BySitiSolehaSalleh



0 ulasan: