Selasa, 7 Julai 2009

Aisya Sofea Memukau Siti

Bermula Dengan Novel Jauh, dan kini kesemua koleksi novel tulisan Aisya Sofea siti simpan. Siti suke cara penulis bermain dengan emosi, fakta2 yg bermanfaat juga diselitkan dalam penulisan beliau.Saye suke sangat ............. (-__-) bayangkan saya dah baca novel beliau berulang-ulang kali. Paling Best 'JAUH' ada jugak dijual versi inggeris 'Far Away'.



Ni diantara koleksi novel, yg xde dlm gambar ni pun sebab kwn pinjam x pulang2 hehe (--_)











iklan




bergambar bersama bola pink cumel pemberian Mr.Robot. dia pesan kalau stress2 berlajar main2 la bola tu (-__-)












sem ni awal2 dah bnyk asgmt.. minggu dpn group dah start present :P. k la sampai jumpa.. nk pg main dgn hamster sye

6 ulasan:

Ivy Metaga berkata...

sy pun peminat aisya sofea..=)

Siti berkata...

Siti-Ivy Metaga : yeke Ivy, same la kite (-__-)

IxoR@ berkata...

banyaknya koleksi....

pinjam bole?

rizz berkata...

wahh gegeh bce novel ni hehee

NurulSharina berkata...

tol2!
sayep jugee minat aisya sofea!
die bez!

Siti berkata...

Siti-Ixora: hehe bleh je..
Siti-Rizz: hehe kadang2 je :P
Siti-NurulSharina : aah best sgt!