Sabtu, 18 Jun 2011

Sian Kiki dah Tua





Sian hamster kesayangan umur dah 2 tahun lebih ( jangka hayat Hamster memang pendek),

Perubahan selepas dah Tua ni
1. Kiki Suka Tido sepanjang Hari, bunyi bising-bising pun dia boleh tido selamber je.
2. Perut dah berlapis dan muncet, muke pun dah tak bape cumel macam tahun lalu (sian dia)
3. Kiki dah tak kesah pun orang nak pegang-pegang dia masa tido, kalau dulu cepat-cepat dia nyuruk dalam rumah dia.
4. Dah tak kuat nak panjat tangga , sebab tu selalu dia tido kat bahagian bawah cage je.
5. Dah tak lincah macam dulu, dia suke baring terlentang je sepanjang hari.

Ape pun Kiki yang paling Siti Sayang ^_^ moga-moge panjang Umur KiKi

5 ulasan:

redzwanie redzmann berkata...

alahai..ciannye...
hope kiki pjg umo yer...=)

siti soleha berkata...

TQ Wanie amin2 moge2 panjang umo die ^_^

Tanpa Nama berkata...

sedihnye.. igt mase kiki mula2 dtg uma kt segamat tu..sume org excited..
semoga pjg umur kiki! eh lg sekor tu ape name die ek sol? tejo eh?
-shena-

siti soleha berkata...

Shena: yang tejo tu JOJO la Shena , dah mati lama dah huhu sodeh2

Cik Mira berkata...

mira pon ade 2 ekor hamster jugak. Alfy dan elfy! heeh